Известие

Collapse
No announcement yet.

За питащите се какво представлява това "чудо" Алфа 159 1.8 газ/бензин!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Днес не ми остана време да се занимавам с това, но идната седмица ще вържа един индикатор успоредно на нагревателя и ще разбера точно, какво става.
    Съпротивлението му е 14,2 Ома.
    Не ми се види добра идеята да карам с откачен нагревател, защото без него термостатът отваря при 105 гр. и това не ми харесва много.

    Рацер, ти не си ли разбрал, че съдбата непрекъснато се подпишква с нас?
    Но все пак изчака да минат студовете и тогава си прояви магарията.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #77
      Еко,при цялото ми уважение към теб това не ми изглежда разумно,мисля че спокойно мога да не се съглася относно цифрата '105",ако това ти твърдение е на база наблюдение на параметрите на конкретно твоя автомобил,то термостата според мен е чао.
      Термостата би трябвало и без подгрев да е отворен още при 90 ,няма логика да е друго.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
        Еко,при цялото ми уважение към теб това не ми изглежда разумно,мисля че спокойно мога да не се съглася относно цифрата '105",ако това ти твърдение е на база наблюдение на параметрите на конкретно твоя автомобил,то термостата според мен е чао.
        Термостата би трябвало и без подгрев да е отворен още при 90 ,няма логика да е друго.
        Вервай ми!



        https://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B...i29150024.html

        Той ако отваря без управление на 90, сe губи смисъла от електрическото управление.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:28.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #79
          Изроди!
          Таман си мислех ,че 1.8 мож и да става за употреба!
          Last edited by 546; d.m.y г., 20:37.

          Comment


          • #80
            Напротив. Това го намирам за доста добре помислено.
            За температури под 105 гр реално температурата се регулира по конкретен алгоритъм, който освен текущата температура на мотора отчита и температурата на течността на изхода на радиатора.
            Така регулирането става с предсказване на състоянието, демек доста по-точно от класическия способ.

            ECU - то е Siemens, а пък тази фирма се е доказала, като един от лидерите в управлението на технологични процеси.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #81
              За Сименс си имам особено мнение от десетина години,това решение е типично в техен стил.Не им се предоверявай,на твое място бих се подсигурил с хоум мейд подсигуряване срещу прегряване.

              Comment


              • #82
                Няма да летя в космоса, че да се подсигурявам толкова

                А и подсигуряването реално си го има заложено в самия термостат - каквото и да става с управлението, отваря по класическия способ при 105, което още не значи най-лошото.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #83
                  Е ти си знаеш,няма да настъпи края на света я.Аз на два опела им побългарих охлаждането и после нямах ядове по над 350 х.км.,но докато преборя мързела си се чупеха доволно.

                  Comment


                  • #84
                    Е че то това дет някои му викат побългаряване, ако е направено, като хората, може да се окаже по-добро от фабричното.

                    На един приятел от форума със 156 1,8 CF3 се наложи да му направим външно управление за втората степен на вентилатора, защото съответният изход на ECU - то беше фирясал а пък да се сменя компютър и още неща само заради това, си е простотия отвсякъде
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:16.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #85
                      Никога не съм чувал вентилатора на моята кола... За добро или за лошо??
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Никога не съм чувал вентилатора на моята кола... За добро или за лошо??
                        Е той работи тихо и особено първата степен трудно се чува. Надявам се, че поне си тествал степените с MES.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #87
                          Тук трябва някой доктор Уши-Нос-Гърло да каже,ако си женен си е добре донякъде...абе зависи..За добро,за лошо -според ситуацията.

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Е той работи тихо и особено първата степен трудно се чува. Надявам се, че поне си тествал степените с MES.
                            Тествал съм и работят.
                            Но никога не съм чувал докато работи колата или след като я изгася.
                            На другите ми коли се чува.
                            Здраве да е. Щом е изкарала досега, значи няма проблем.

                            Да не бягаме толкова извън темата.
                            Ще ми е интересно да видя колко нисък разход може да докараш като си оправиш термостата.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #89
                              И дал дига 200 на четвърта

                              Comment


                              • #90
                                По-нисък от това няма накъде

                                ---------- Post added at 21:43 ---------- Previous post was at 21:40 ----------

                                Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                                И дал дига 200 на четвърта
                                Със сигурност ще ги вдигна. Приемам облози


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X